Pokud potřebujete něco nutně sdělit úřadům, nebo od Vás úřady něco požadují a vy jim to musíte podat psanou formou (což nemusí být nutně z jejich rozmaru, je možné že si danou žádost, přípomínku, či co jim to vlastně píšete potřebují pouze někam založit) je dobré vědět jak na to. Ideální je vždy osobní domluva, ale někdy to prostě nejde, úřady odmítají dokonce i emailovou komunikaci a vy jste tak nuceni napsat klasický dopis. Nejde o nic složitého. Pouze musíme vědět co a jak. V následujícím článku si podrobně vysvětlíme postup s jakým takový dopis připravit a podíváme se i přímo na vzor (Jak napsat úřední dopis - vzor).
Jak se píše úřední dopis vzor
Související články
- jak správně psát úřední dopisy
- Jak správně napsat úřední dopis - vzor
- Jak se posílá doporučený dopis
- Jak se píše velké psací q
- Jak se píše malé psací q
- Jak se píše datum v úředním dopise
Diskuse neobsahuje žádný příspěvek
Zobrazena strana 1 z 1 celkem
Diskuse